niedziela, 2 września 2012

~146



Kasza manna gotowana z ziarnami słonecznika, podawana z makiem i rodzynkami. Kawa zbożowa z mlekiem. 


Zostałam zaproszona do tagu przez Amy, więc macie okazje dowiedzieć się o mnie chociaż kilku rzeczy. 
Zasady :
- nominuj 15 blogów, które Twoim zdaniem na to zasługują,
- poinformowuj o tym fakcie autorów nominowanych blogów,
- ujawnij 7 faktów o sobie samym,
- pokaż nagrodę The Versatile Blogger u siebie na blogu.

1. Mam ogromną tendencje do wyolbrzymiania sobie wielu rzeczy. Jeśli boli mnie brzuch, w głowie mam same najczarniejsze scenariusze. 
2. Rok temu w wakacje, zaczęłam się drastycznie odchudzać. Rygorystyczna dieta 500-700 kcal, same bezwartościowe posiłki, katowanie się ćwiczeniami dały się we znaki. Oprócz tego, że schudłam 26 kg w 6 miesięcy to uszczerbki na zdrowiu również pozostały mi na pamiątkę. 
3. Nie wyobrażam sobie wyjścia chociażby do szkoły gdy nie mam pomalowanych chociaż rzęs. Czuję się wówczas niekorzystnie. 
4. Uzależniłam się od ćwiczeń. Dzień bez treningu jest dla mnie dniem straconym, a gdy w niedzielę mam dzień regeneracji ciała, nie potrafię usiedzieć w jednym miejscu nic nie robiąc. 
5. Nie podobają mi się zdjęcia, które tutaj wstawiam, ale uparcie dążę do idealizowania się w tym kierunku. 
6. Jestem straszna perfekcjonistką. Nie wyobrażam sobie niepoukładanych książek na biurku bądź ubrań w szafie. Gdy widzę porozrzucane płyty w pokoju Brata, trzęsie mną. 
7. Pomimo tego, że tydzień po rozpoczęciu roku szkolnego, odliczam dni do następnych wakacji i narzekam na nadmiar nauki, to cieszę się, że jutro znów zobaczę swoją klasę. 

Z pewnością wszystkie blogi zostały już nominowane do tego tagu, a jeśli się mylę to zapraszam do zabawy :) 

I zdjęcia porównawcze, skoro już o diecie napisałam. Zdjęcie po lewej robione w maju 2011 roku, a po prawej pod koniec czerwca na balu Absolwentów mojego Brata. 

12 komentarzy:

  1. Mega przemiana. Wyglądasz ślicznie, aż nawet za szczupło. Mam nadzieję, że te uszczerbki na zdrowiu nie są już tak bardzo poważne.
    Apetyczne śniadanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śniadanie pysznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz ślicznie , na prawdę ;) szkoda ,że takim drastycznym sposobem to osiągnęłaś ..
    śniadanie cudne , z makiem <3

    OdpowiedzUsuń
  4. a jakie są te uszczerbki na zdrowiu? ile obecnie ważysz i mierzysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie są to rzeczy o których będę pisała publicznie. Jeśli chcesz wiedzieć, możesz napisać na meila :)

      Usuń
  5. nigdy nie jadłam manny z makiem ale pewnie jest pyszna;)
    wow, dokonałaś wielkiej przemiany, mam nadzieje że zatrzymałaś się na tym wygladzie z drugiego zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wyglądam bardzo podobnie niż na drugim zdjęciu. Być może i troszkę przybrałam na wadze bo wakacje, lody i gofry to rzeczy którym nie mogę odmówić.

      Usuń
  6. pod wpływem gotowania jakoś zmienił się smak ziarenek?;)
    wow, świetna metamorfoza! ślicznie teraz wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm mam ochotę na manną! :D
    strasznie dużo schudłaś w tak krótkim czasie... ale bardzo ładnie wyglądasz, mam nadzieję, że wszystko wróci do normy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Różnica prze prze ogromna :D

    OdpowiedzUsuń