środa, 17 kwietnia 2013

~363



Owsianka z jabłkiem, siekanymi migdałami, cynamonem i miodem gryczanym 



Co prawda jest to blog przeznaczony śniadaniom, wspólnym inspiracjom i pomocy względem drugiego człowieka, ale kilka osób wysyła mi e-maile z zapytaniem o moje treningi i o to, jak aktualnie wygląda mój brzuch. Tak więc znalazłam chwilę czasu przed szkołą, wstałam wcześniej i napiszę kilka słów. Na wstępie dodam, że treningi układam sobie sama i zdaję sobie sprawę z tego, że popełniam błędy ( z resztą jak każdy z Nas ). Uwagi i rady przyjmuję jak najbardziej! :-) 
Na początku napiszę, że swoimi czasy ćwiczyłam z Ewą Chodakowską codziennie, ale po miesiącach wyrzeczeń efektów było brak, więc przerzuciłam się na konkretniejsze treningi. Zaczęłam szperać po internecie i szukać odpowiednich dla mojego stopnia zaawansowanie treningów siłowych. Ułożyłam kilka planów, które ćwiczę 2-3x w tygodniu, a po między tymi dniami chodzę na basen bądź ćwiczę Cardio/HIIT-y. Z treningu na trening staram się doskonalić swoją technikę wykonywanych ćwiczeń i zwiększać intensywność. 
To, jak prezentuje się na czas teraźniejszy mój brzuch, możecie zobaczyć na zdjęciu obok :-)

13 komentarzy:

  1. pyszna owsianka :)
    i świetny brzuch :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny brzuszek, wysportowany :) Gratulacje! To pewnie duża motywacja do ćwiczeń.
    Lubię gryczany miód. Ma taki charakterystyczny, ostry smak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Owsianka z jabłkiem, jedna z moich ulubionych. Musiało być pysznie. ^_^
    Mam małe pytanie. Ostatnio często spotykam się z miodem gryczanym u śniadaniowców i zastanawiam się czy ten miód ma jakiś specyficzny smak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, miód gryczany ma zupełnie inny smak niż taki normalny wielokwiatowy np. Moja babcia mówi, że ma zapach wełny owcy :-D, ale ja tam tego nie wyczuwam :P

      Usuń
  4. Brzuszek masz idealny! zazdroszczę :P
    Owsianka wygląda smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak tu nie lubić klasycznych połączeń? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny masz brzuch! Szkoda tylko, że buzi nie widać ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszła baardzo niewyjściowo więc postanowiłam się nią nie chwalić :-D

      Usuń
  7. owsianka one of the best - pycha ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny brzusio :) Siłowe jak najbardziej trzeba wprowadzać, wiele dają :)
    A owsianki z jabłkiem dawno nie jadłam..

    OdpowiedzUsuń
  9. Siekane migdały! Pycha*-* Twoje śniadanka zawsze pięknie wychodzą na zdjęciach, czego o moich nie można powiedzieć;) Ładny brzuszek!

    OdpowiedzUsuń