piątek, 1 marca 2013

~320. i jadłospis

Tost słonecznikowy z masłem ; waniliowy twarożek z kiwi. Kawa zbożowa z mlekiem

Powinno być podsumowanie miesiąca, ale pobyt w szpitalu wybił mnie z rytmu treningów. W lutym treningi ograniczały się do 20 minut więc nie ma o czym pisać. Obiecuję poprawę z marcu chociaż sytuacja może być podobna ze względu na kolejną wizytę na oddziale szpitalnym, tym razem inny oddział. 

Wczorajszy jadłospis :) 

  Opieczony chleb słonecznikowy z miodem ; jogurt naturalny z migdałami 

  Twarożek z jogurtem naturalnym, jabłkiem i płatkami migdałowymi 

  Pieczona pierś z kurczaka z brązowym ryżem i surówką koperkową 

 Koktajl ( pomarańcz, jabłko, jogurt naturalny, miód ) 

 Serek wiejski z jajkiem ; pomidor ; marchew


11 komentarzy:

  1. smaczne śniadanie i jadłospis, tylko wiejski mi nie pasuje, bo go nie lubię ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten koktajl z pomarańczą... :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne sniadanie no i super jadłospis, chętnie bym spróbowała ten koktajl!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszny jadłospis! Tylko się zastanawiam, czy nie szkodzi Ci tyle nabiału?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie zauważyłam żadnych skutków jedzenia go w takiej ilości chociaż nawet nie zwróciłam uwagi, że rzeczywiście jem go sporo.

      Usuń
  5. mmm same pysznosci i to śniadanko <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taki twarożek! W ogóle przepyszny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się twój jadłospis, sama chętnie zjadłabym to wszystko - bez wyjątku. (;

    OdpowiedzUsuń
  8. DUŻO białka szamasz w ciągu dnia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jest go sporo, ale nie szkodzi on organizmowi :)

      Usuń