niedziela, 23 września 2012

~167


Chleb słonecznikowy z twarożkiem, miodem i bananem / z twarożkiem i gorzką czekoladą / z powidłami śliwkowymi. Kawa zbożowa z mlekiem.

Dzisiaj czas zanurzyć się w stos książek leżących na biurku, a w następnej kolejności jest kościół..Tak, kościół, a później zebranie formacyjne z powodu przygotowywania się do bierzmowania. Już? Pamiętam jak dopiero co ubierałam się w białą szatkę, kręciłam włosy i szłam aby przystąpić do Pierwszej Komunii a dziś już zaczynam wkraczać w kolejny sakrament. Czas przecieka mi między palcami..

6 komentarzy:

  1. Jk pysznie. :) Z powidłami i z miodem +twarożkiem, moje ulubione.
    Czas leci strasznie szybko. Ale u Bierzmowania nie byłam, jestem niewierząca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam ,ale kanapki ,same pyszne smarowidła ;p i dodatki ;d
    ja już po bierzmowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. czas leci nie wiadomo kiedy, ja dopiero co miałam bierzmowanie, a to już było hmm ponad 4 lata temu:p
    pyszne kanapki:) chyba sobie zrobię podobne na drugie śniadanko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tą z miodem i bananem ci zabieram :D

    OdpowiedzUsuń