czwartek, 13 września 2012

~157


Zimna owsianka z cynamonem, kiwi i jabłkiem. Kawa zbożowa z mlekiem. 

Podpatrzyłam u slyvvi połączenie cynamonu z kiwi i od razu wiedziałam, że muszę wypróbować tego połączenia w owsiance. Efekty? Nie spostrzegłam nawet kiedy zjadłam ostatnią łyżeczkę..coś pysznego!
Tymczasem nie mam chwili na odpoczynek. Wciąż na nogach. Dom, szkoła, dom, szkoła...i tak w nieskończoność. Czekam ze zniecierpliwieniem na weekend i chwilę wytchnienia. Nie sądziłam, że w tym roku będzie czekała mnie taka miła niespodzianka. Nie, nie chodzi tutaj o szkołę. Tak bardzo się cieszę zawitania pewnej osoby w moim życiu. Być może zbyt kolorowo opisuję Wam tę sytuację?.. Wszystko pokaże czas.

10 komentarzy:

  1. świetnego koloru nabrała ta owsianka od cynamonu:) nie łączyłam jeszcze kiwi z cynamonem, teraz idealna pora na wypróbowanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować kiwi z cynamonem, skoro polecasz :) Świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  3. pyszne połączenie! daawno nie jadłam kiwi :P
    też czekam na weekend, muszę się wyspać!

    OdpowiedzUsuń
  4. O, dawno nie jadłam zimnej owsianki, najbardziej lubię ciepłą. Niemniej, połączenie kiwi i cynamonu teraz i mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. każdy czeka na weekend :P
    pyszne śniadanie, z kiwi jeszcze nie próbowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zrobić tą owsiankę na zimno ?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest to całkiem normalne no, ale skoro pytasz to mogę udzielić odpowiedzi.. Wieczorem robisz normalną owsiankę, studzisz ją, wstawiasz na noc do lodówki i rano jesz zimną :D

      Usuń
  7. ale pysznie wygląda ,ja zabierasz sobie łyżeczkę ! mmm *.*

    OdpowiedzUsuń