poniedziałek, 20 sierpnia 2012

~133



Pełnoziarniste tosty z szynką z indyka i serem żółtym, jajko. 
Mrożona kawa z mlekiem.

Myśląc o dniu 3 września, który nadejdzie za 13 dni, jestem wprost przerażona. Wakacje zleciały mi niespodziewanie szybko. Za 13 dni zjemy śniadanie, ubierzemy się w "galowy" strój i powędrujemy do szkoły, a droga, którą będziemy zmierzać będzie znana Nam na 10 miesięcy. Póki jeszcze nie ma dnia na którego z pewnością nie czekamy, delektuję się każdym śniadaniem zjedzonym o godzinie 8:00 w towarzystwie Mamy szykującej się do pracy. 

11 komentarzy:

  1. O, uwielbiam takie tosty. :) I jeszcze kawa mrożona...
    Eh, nawet nie wspominaj o wrześniu, to okropne :<

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak to już za niedługo ,czas szybko leci ...
    śniadanie wytrawne tez okej ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również wakacje zleciały szybko, nawet nie chce myśleć o szkole..;/

    Uwielbiam mrożoną kawę i tosty.;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tost! mam ochote teraz na tosta! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko 13 dni :( matko jak mało!
    trzeba wykorzystać ten czas jak najlepiej!
    a pyszne śniadanie to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. znowu mam ochotę na tosty :) pyszne śniadanie!
    nic nie mów o szkole ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja Wam z jednej strony zazdroszczę, czasami z chęcią wróciłabym do liceum:D
    dodałabym tylko pieczarkę i z chęcią porwała tościka<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma to jak tosty w towarzystwie jaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z jakiej firmy chlebek tostowy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to chleb tostowy tylko jakiś "Janosik" czy coś takiego :D

      Usuń
  10. Tosty z żółtym serem moje ulubione - uwielbiam takie proste i smaczne przekąski :) pychota

    OdpowiedzUsuń