sobota, 2 czerwca 2012

~57


płatki ryżowe na mleku ze startym jabłkiem, cynamonem i gorzką czekoladą 

Rano wstałam i nie wiedziałam co mam zjeść na śniadanie. Przecież mogę wykorzystać masę wolnego czasu i przygotować sobie coś, czego w tygodniu nie zrobię nigdy z braku czasu. Otworzyłam szafę w której znajdują się wszystkie płatki od zwykłych kukurydzianych przez słodkie CiniMinis aż do owsianych i obok leżącej kaszy jaglanej i manny. Na dnie zauważyłam jakąś paczkę płatków, których nie widziałam nigdy na oczy. Wyjęłam..okazało się, że to płatki ryżowe. Od razu wyjęłam garnek i wzięłam się za gotowanie. Na samym początku wpadł mi do głowy pomysł na starte jabłko, cynamon i gorzką czekoladą, którą dostałam od Babci. Od dzisiaj utwierdzam się w przekonaniu, że to śniadanie jest moim ulubionym a gorzka czekolada powoli staje się moim uzależnieniem tak, jak dla większości z Was jest masło orzechowe. 

8 komentarzy:

  1. widzę nowe konto na vitalii;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie źle widzisz. Myślisz, że nie masz nic innego do roboty tylko siedzieć na Vitalii i czytać tam pytania dziewczyn, które pytają czy przypadkiem nie zjadły za dużo czy, że to prawda, że płatki owsiane mają dużo kalorii? Jeżeli tak, to jesteś w wielkim błędzie.

      Usuń
    2. dziwny traf że osoba która założyła nowe konto tam również jest na stabilizacji i wygrzebała z szafki płatki ryżowe pytając o nie na dzisiejsze śniadanie. no a u Ciebie takowe sie dzisiaj pojawiły. ale przecież to zwykły zbieg okoliczności:P

      Usuń
    3. Uważasz, że tylko Ja posiadam w domu płatki ryżowe i zrobiłam je sobie dzisiaj na śniadanie? No dobra, skoro jesteś przekonany.. .

      Usuń
  2. Ja się powoli uzależniam od masła orzechowego ;D Uwielbiam go, ale tak mi go szkoda (bo kosztuje prawie 30 zł), że go praktycznie nie używam xdd

    Co do śniadania, nawet gdybyś nie napisała, że jest pyszne to i tak nie śmiałabym pomyśleć inaczej ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham gorzką czekoladę i pewnie dorzuciłabym jej tu 3 razy więcej ;) Pyszne śniadanko.

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie też dziś płatki ryżowe! i też się zastanawiałam co by tu zjeść ;)
    pysznie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie połączanie zawsze kojarzyło mi się z ciepłą szarlotką z bitą śmietaną (tyle za śmietanę jest lekki pudding ryżowy). Nie można go nie lubić.

    OdpowiedzUsuń