sobota, 21 kwietnia 2012

.20.

Budząc się codziennie rano, spoglądam za okno i oceniam stan pogody. Dziś ledwo co otworzyłam oczy, a wzrok pokierował się ku oknu. Co tam zobaczyłam? Piękne słońce, które aż kazało mi wyjść z łóżka, otworzyć okno w kuchni i popijając poranną kawę przygotować sobie śniadanie. Oczywiście, jak zawsze nie miałam pomysłu na śniadanie więc pierwsze co to wyjęłam z szafy resztę kaszy manny. Po otworzeniu pudełka stwierdziłam, że nie jest jej wystarczająco dużo, więc dosypałam płatki owsiane. Muszę przyznać, że przy połączeniu tych składników wyszło pyszne śniadanie, które na pewno będę przygotowywała częściej. 
Plany na dziś? Najprawdopodobniej zawitam na stadionie żużlowym. Dobrze, że pogoda dopisuje to chociaż jedynym plusem tego wyjścia będzie to, że nie zmarznę tak jak na ostatnim meczu. 


Kasza manna z dodatkiem płatków owsianych, z wiórkami kokosowymi i suszoną żurawiną, kawa z mlekiem.

5 komentarzy:

  1. uwielbiam kokos w połączeniu z żurawiną <3

    U mnie dla odmiany (wczoraj było przepięknie i cieplutko) dziś leje jak z cebra ;x

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię manno-owsianki. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są również moim faworytem na śniadania. :)Można się najeść na długi czas.

      Usuń
  3. domyślam się że jesteś z Gorzowa? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. :) Jestem z Torunia i jeździliśmy z Zieloną Górą.

      Usuń