sobota, 13 kwietnia 2013

~359


Owsianka z jabłkiem, bananem, kiwi i suszonymi śliwkami 

Jeszcze nie było tego, żebym w dzień, jakim jest sobota wstawała p 6:00 tylko po to aby jechać do szkoły. Dyrekcja chyba nie ma pojęcia jak wielkim wydarzeniem dla większości uczniów jest pojawienie się w szkole w sobotę :-D Co prawda to tylko Drzwi Otwarte, ale jednak sama świadomość tego, że przebywam w szkole doprowadza mnie do stanu załamania. Nawet wczorajsza próba upieczenie ciasteczek przeciągnęła się do 19 z powodu moich małych aluzji :) Teraz pozostaje mi tylko zapakować ciastka do torby i jechać jak na ścięcie..jednak obcy ludzie będą je jeść. Jestem prawie, że przekonana, że nikomu nie zaszkodzą :-D A Wy angażowaliście się w takie imprezy szkolne?

6 komentarzy:

  1. jaka kolorowa owsianka! :D
    Ja się angażuję, ale nie od 6, u nas to jakoś od 11. o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba raz w liceum, moja klasa została oddelegowana do Dnia Otwartego, ale wyglądało to w ten sposób, że siedziałam z dziewczynami w naszej sali, gimnazjaliści wchodzili i wychodzili, o nic nie pytając, a już spytali, to opowiadałyśmy im niestworzone historie i wymyślone na poczekaniu legendy szkolne, żeby ich zrazić:p

    OdpowiedzUsuń
  3. owsianka z owocami - uwielbiam !!
    miłego weekendu ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoła w weekend to straszne przeżycie, a juz jak ja kiedys odrabialam w sobote zajecia to przezywalam to potowornie;p

    OdpowiedzUsuń
  5. wiem, że to nie do owsianki komentarz, ale uczysz się coś do testów albo myślisz o nich? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę o nich i z dnia na dzień stresuję się coraz bardziej, ale nie uczę się jakoś specjalnie bo w mojej szkole nauczyciele z danego przedmiotu robią Nam co tydzień test próbny co z mojego punktu widzenia jest to forma przygotowawcza przez którą można się nauczyć :)

      Usuń