środa, 7 marca 2012

.5.


 manno-owsianka na mleku z mandarynką i rodzynkami, kawa zbożowa z mlekiem.



Moje dzisiejsze śniadanie powstało na wskutek niezdecydowania w temacie " Co by tu zjeść na śniadanie ". Miałam dzisiaj sporo czasu na przygotowanie śniadania więc mogłam troszkę powymyślać stojąc nad kuchennym stołem. Myślę, że śniadanie które dziś powstało jest najlepszą opcją na niezdecydowany poranek. Oczywiście za każdym razem można zmieniać dodatki, by nie było zbyt monotonnie. Siedzę sobie jeszcze w piżamie i grubych skarpetkach, myśląc o tym, że zaraz muszę wstać z fotela, umyć się, ubrać i iść na trening.. Nie poszłam na rekolekcje, ponieważ nie mam zamiaru kolejny dzień z kolei marznąć więc sobie odpuściłam. Jutro już wracają normalne lekcje w szkole, i na Dzień Dobry mam kartkówkę z chemii tak więc jak sami możecie wywnioskować, dzisiejszy piękny, wiosenny dzień spędzę nad książką z chemi. ... Miłego dnia. :*  

2 komentarze: